Marketing en Communicatie
Deze themawerkgroep bestaat uit marketingmanagers en andere M&C-deskundigen van leden. De promotie en positionering van biologische producten staat binnen deze werkgroep centraal. Bovendien geven ze jou als lid praktische handvaten om de marketing en communicatie van jouw bedrijf te optimaliseren!
Altijd bezig met nieuwe ideeën
Marketing en communicatie is voor het gros van onze leden een onderdeel dat veel tijd en geld vergt. Daarom ziet de themawerkgroep Marketing en Communicatie het als haar doel om leden te ondersteunen bij communicatie- en marketing gerelateerde activiteiten. Zo is er onlangs een toolkit ontwikkeld met middelen die je kunt gebruiken voor je eigen bedrijf, zoals EU-campagnemateriaal. Hiermee kun je makkelijk én professioneel je eigen marketing versterken.
Pro-actieve communicatie
BioNederland werkt nauw samen met het overkoepelende orgaan Bionext. Samen hebben we als doelstelling om proactief te communiceren en biologische producten te positioneren als een oplossing voor veel van de huidige maatschappelijke problemen. Bionext is daarbij verantwoordelijk voor de woordvoering, E-nieuwsbrieven, social media uitingen en persberichten. Daarmee heeft ze een bewezen groot bereik. BioNederland is ook gekoppeld aan het online platform van Bionext, waardoor leden van BioNederland altijd en overal op de hoogte kunnen blijven van de actuele ontwikkelingen.
Calamiteiten en crisiscommunicatie
Is er sprake van een crisis? Dan verzorgt ons overkoepelende orgaan Bionext de woordvoering en informatieverstrekking naar buiten. De themawerkgroep Marketing en Communicatie zorgt er op haar beurt voor dat je geïnformeerd en betrokken blijft bij de ontwikkelingen.
Meer weten over onze themawerkgroep Marketing en Communicatie? Een leuke suggestie voor ze? Laat het weten via onderstaande button: